Saturday 26 April 2014

Senior Oscar Rovers belanja secret resepipipipipiiiii

Assalamualaikum semua~~
(dengan gaya melambai acah-acah pelakon fofuler sekali dengan senyuman paling menawan aku ada)

Geng yang dapat makan sekret free hari ni, aku dan tiga serangkai aku (my bestie aina and betty), lina, poji dan hasif yang tak ingat-ingat nama aku. Phui... aku dendam kat kau hasif, punyalah femes nama aku boleh kau tak ingat. Fine! (lompat atas katil tutup muka dengan bantal sambil tepuk-tepuk tilam *tanda protes) 

Well, laki memang susah nak ingat nama orang or aku yang tak pernah perkenalkan diri kat dia.. Ptufffff.....Ok abaikan bab dendam aku tu, rugi je dendam kat orang. Bukan boleh kenyang. Bukan boleh ke syurga. Ha... nampak syurga? Kau ingat orang-orang yang nak masuk syurga tu boleh masuk free-free siap dengan dendam-dendam kat orang. Oh kamon... Meh kita lupakan hasrat dengki dan tak puas hati pada benda simple-simple. Sedia semua?

Nak pegi mana? haish... sedia untuk mengabaikan perasaan yang tak cool, perasaan hasad dengkii, ala... uolls tau sifat-sifat mazmumah tu... kan.. kan.. kan... Dah abaikan? Subahanallah... hebat!! ini baru bakal-bakal jenazah hebat!! 

Aku cuma nak ucapkan terima kasih pada fifi sebab belanja kitorang makan kek coklat indulgence tu. Semoga dikurniakan isteri yang solehah lagi mithali gituh, plus murah rezeki. Orang belanja jangan tolak, kita doakan yang baik-baik kat dia. Hehe! Terima kasih juga buat hasif dan poji yang hantarkan kami pulang ke KHAR. Doa yang sama aku tujukan buat korang. 

Sekian, #JomIstighfar #SabarItuCantik

Gambar sekitar aktiviti membelanja adik2.. ahakz..



dari kiri: fifi, hasif, poji, aku, betty, aina dan lina 
oscar rover tu nama kumpulan pengakap 
salam pengakap!! woho!!


5 comments: