Monday 14 April 2014

Kenali aku, kakak besar belog nih

Assalamualaikum dan hello there...

Disini disertakan biodata aku kot-kot kalau ada orang yang berkenan and nak datang minang.. hahhaa Kenali aku melalui biodata aku.. Aku ada blog lain tapi masalahnya blog tu tak keluar kat dashboard aku. Jadi tanpa berfikir panjang mencari dimana blog aku tu menyorok, aku lebih gemar utk membuat blog baru.  lagipun, blog yang hilang dari dashboard itu sudah lama tidak berhupdate. Wallah... Selamat datang ke blog baru iolls..

flawless sangat yer disitu,, kamera iolls yang sangat sayangkan tuan,, so tuannya sentiasa nampak flawless.. wink wink wink 

Nama   : Siti Norhafiza Hafinas binti Mohd Zanudin
Alamat   : Batu 4 1/2, Kampung Panchang Bedena, 45300 Sg Besar, Selangor
ID line  : hafizahafinas (iolls suka sticker line sangat comel macam mak jemah)
Alamat facebook : hafizahafinas (carilahkalaujumpa) (letmeknowwhereufindmyfb) *acahhotsetuff #bencheni
Family background : anak no 2. Atas ada abang (arwah) bawah ada adik 3 orang.. adik mengikut susunan (laki, laki, pompuan = saiful, firas, farisha) Firas, adik susuan.
Nama ayah  : Mohd Zanudin bin Tumijan
Nama ibu  : Siti Rohani binti Kosman
Status hari ini (14 April 2014) : Single and searching (kihkihkih)
Kegemaran
* warna : kuning
* makanan : banyak sangat

Sudah cukup, cukup sudah....
Cukup sampai disini saja...
kalau ada apa2 soalan,
boleh terus contact aku di ID line yang aku dah sertakan diatas.. Wallah...

#JumpaLagiNanti
#JomIstighfar

2 comments:

  1. ehek3.. rare la awak ni!! hihhihi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... Semua org tu ada rarenye,, cuma menyerlah atau tak je.

      Delete